برخورد كارمند بانك انصار

 1  
وحيد    حسينقلي زاده

با سلام و احترام

اخيرا من شماره تلفن همراه خودمو عوض كردم و تمامي تراكنش هاي من به شماره تلفن قبلي اس ام اس  ميشد براي عوض كردن شماره تلفن به بانك رفتم ولي كارمند بانك گفت حوصله ميخواد و من وقت شو ندارم در حالي كه  اطلاعات حساب من به شماره ديگري اس ام اس ميشد به كارمند بانك گفتم ولي اعتنا نكرد من مجبورا" چند تا بانك انصار رفتم و هيچكدام از بانكها به دليل اينكه حسابم در آن بانك نيست شمارمو عوض نكرد تا اينكه موفق شدم در يكي از شعبه ها شمارمو عوض كنم

اولين شرط در محبوب شدن بانك احترام و گوش دادن و انجام كارهاي مشتريان است لذا بايد با تمام وجود به حرف مشتريان گوش داد

تعداد مشاهدات: 2073 تاریخ ثبت: 1392/08/12  
مرکز    خدمات مشتریان

باسلام ضمن عرض پوزش ،درچنین  شرایطی شما می توانید با همکاران مرکز خدمات  مشتریان 48089 تماس حاصل نموده تا با راهنمایی و پیگیری  موضوع در اسرع وقت به نتیجه مطلوب  و مورد انتظار دست بابید .  " با تشکر از ارائه نظر شما "

تاریخ ثبت: 1392/09/30  
محمد    سلیمانی
باعرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید از زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم و زحمتکش شعبه شهید کلاهدوز اعم از رئیس؛جانشین؛تحویلداران،متصدیان تشکیل پرونده وام؛معاون اعتباری و حسابداری کمال تقدیر و تشکر را دارم.
تاریخ ثبت: 1392/12/28  
مرکز    خدمات مشتریان

با سلام ضمن عرض تشکر از نظر جنابعالی ، گزارش اعلام رضایت شما دراسرع وقت به مبادی ذیربط ارسال خواهد شد .

تاریخ ثبت: 1393/01/18  
 1